Artec Eva színes 3D szkenner

Artec Eva színes 3D szkenner

Artec Eva™ color 3D Scanner

Az Artec™ Eva 3D szkenner egy háromdimenziós adatokat gyűjtő hordozható digitális 3D videókamera. A szkenner másodpercenként 16 képkockát olvas be. Ezeket a képkockákat automatikusan valós időben összeilleszti, a szkennelés ezáltal egyszerű és gyors. Különösen fontos ez különleges effektek készítésénél, orvosi és biomechanikai kutatásoknál.

Az Artec Eva egy színes 3D szkenner, a térbeli koordináta adatokhoz textúrát is párosít. A kiváló minőségnek köszönhetően az Eva textúrált modelljei használhatók számítógépes grafikához, digitális animációhoz, valamint törvényszéki és orvostudományi célokra.

A felhasználónak csak körbe kell pásztázni a digitalizálandó tárgyat különböző látószögekből a 3D kamerával és a szkennerhez tartozó szoftver automatikusan összeilleszti a beolvasott képeket egy hálóvá (3D mesh). Az Artec 3D szkenner beolvasási sebessége akár 2 millió pont másodpercenként, mindez nagy felbontás (max. 0,5mm) és nagy pontosság (max. 0,1mm) mellett.

Artec Eva  3D szkenner ár

Kíváncsi rá, hogyan szkennel az EVA? Megnézné az eredményt?

Az Artec oldalán számos letölthető 3D modellt talál .obj, .stl, .ply, .wrl formátumban. Győződjön meg a minőségről.

Ár: 0,00Ft

hardver

max. 3D felbontás 0,5 mm
max. 3D pont pontosság 0,1 mm
max. 3D távolság pontosság 0,03% / 100 cm
színes szkennelés (textúra beolvasás) igen
textúra beolvasási képesség van
textúra felbontása 1,3 MP
színek 24 bpp
fényforrás fehér villanófény (nem lézer)
beolvasási távolság 0,4 - 1 m
lineáris beolvasási terület (magasság*szélesség a legközelebbi beolvasási távolságnál) 214 mm * 148 mm
lineáris beolvasási terület (magasság*szélesség a legtávolabbi beolvasási távolságnál) 536 mm * 371 mm
látószög (magasság*szélesség) 30 * 21o
max. video képsűrűség 16 fps
exponálási idő 0,0002 s
optimális adatgyűjtési sebesség 288.000 pont/s
max. adatgyűjtési sebesség 2.000.000 pont/s
méretek (mag.*mélys.*szél.) 261,5 * 158,2 * 63,7 mm
tömeg 0,85 kg
fogyasztás 12V, 48W
csatlakoztatás egy USB2.0 (USB3 kompatibilis)
kalibrálás nincs speciális eszközigénye

szoftver

a szkenner használatához szükséges az Artec Studio szoftver valamelyik változatának beszerzése
multi core feldolgozás igen
kimeneti formátumok OBJ, PTX, STL, WRML, ASCII, AOP, CSV, PLY, E57 *
feldolgozási kapacitás 40.000.000 triangle/1GB RAM
operációs rendszer Windows 7 és Windows 8 - 64 bit
számítógép igény Intel® i5 vagy i7 ajánlott, 8-12 GB RAM, NVIDIA GeForce 400 sorozat

* textúra csak WRML és OBJ formátumban exportálható.

Az Artec által nem támogatott rendszerek

  • Windows XP
  • Windows Vista
  • 32-bit OS
  • Intel videókártya
  • FirePro M6100 FireGL V


Az Artec szkennerekhez nem javasolt konfigurációk

  • Xeon processzorok
  • SLI configuráció
  • NVIDIA Quadro sorozat
  • AMD processzorok

A megfelelő számítógép kiválasztásához kérdezze kollégáinkat.

Jobb oldali blokkok



VIDEO

Hogyan lehet egy emberi testet beszkennelni? Milyen az ideális megvilágítás? Milyen ruhát viseljen a modell? Szükség van-e forgóasztalra? Az Artec rövidfilme sok jó tanácsot ad a tökéletes digitalizáláshoz.

Copyright (c) Digit Bt., Minden jog fenntartva. - www.nagyformatumu.hu - kapcsolat - adatvédelmi tájékoztató - hu